Translate

середа, 26 липня 2017 р.

Чи маю я право на перерахунок пенсії?

   Я пенсіонер МВС, ліквідатор аварії на ЧАЕС (категорія 2). Мені 61 рік. Після виходу на пенсію працював з 2001-го по 2014 рік у відомчій воєнізованій охороні на заводі. Чи маю я право на перерахунок пенсії з урахуванням цих 13 років?

   Пенсійне забезпечення осіб, які проходили військову службу, здійснюється відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі — Закон), яким визначено умови, норми і порядок їх пенсійного забезпечення.
   Закон не передбачає здійснення перерахунку пенсій з урахуванням страхового стажу, набутого після звільнення зі служби.
   Водночас, відповідно до етапі 5 Закону особам, звільненим з військової служби, іншим особам, які мають право на пенсію за цим Законом, і членам їхніх сімей може бути призначено (за їхнім бажанням) пенсію на умовах і в порядку, передбачених Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». У разі призначення пенсії за віком відповідно до цього закону буде враховано весь набутий страховий стаж.

Джерело: Чи маю я право на перерахунок пенсії? // Пенсійний кур'єр. - 2017. - 14 липня. - (№ 28). - С. 4.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар