Для виходу на пенсію в Пенсійному фонді мені необхідно підтвердити дошлюбне прізвище. Свідоцтво про народження не годиться. А шлюб, який було зареєстровано 1996 року в Харкові, вже розірвано, і жодних документів не збереглося. Як мені бути?
У такій ситуації Вам потрібно отримати витяг із державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі ДРАЦС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану й місця проживання заявника. Для отримання витягу з Реєстру подається заява/запит, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, стосовно якої видається витяг із Реєстру:
✅ прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
✅ серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
✅ реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.
У разі подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.
Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:
✅ безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
✅ відправивши документи поштою (рекомендованим листом);
✅ в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.
Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ й у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.
Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України чи паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, має бути відповідним чином засвідчено.
У разі надсилання заяви поштовим зв’язком витяг із Реєстру надсилається заявнику поштою.
Якщо документи надсилають в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів.
До заяви додають документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check», або підтвердження права на безплатне отримання витягу з Реєстру. Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 грн.
Немає коментарів:
Дописати коментар