Додаткові послуги клієнтам банків коштують 1-5 гривень.
Українські банки один за одним вводять додаткові платні послуги для користувачів банкоматів. Скажімо, окремі фінустанови вводять додаткову комісію за зміну ПІН-коду, отримання інформації щодо стану рахунку (не лише на друкованому чеку, а вже й на дисплеї банкомату чи терміналу). Комісію беруть і за некоректні операції. Це не новація для банківського сектору України, проте вона набула масовості останнім часом.
"Будь-яка трансакція, яка проводиться клієнтом по карті, проходить через процесинговий центр і має певну собівартість, яка лягає на банк-емітент, що випустив карту. Так, для зміни ПІН-коду вона коливається від 80 коп. до 1 грн. І щоб ці витрати компенсувати, банки вводять тарифікацію цієї операції для фізособи 1-5 грн", — пояснив виданню BusinessUA експерт фінансового ринку Василь Невмержицький.
Скажімо, некоректна трансакція із помилковим введенням ПІН-коду коштує банку 50 коп.
"Ці витрати банк теж хоче компенсувати", — зазначає Невмержицький. Щоб отримати баланс рахунку банк витрачає 30 коп., а люди — до 1 грн. Паперовий чек із банкомату клієнту обійдеться від 1 до 3 грн.
Немає коментарів:
Дописати коментар