Translate

понеділок, 28 листопада 2016 р.

Як підтвердити стаж?

   «Мені 54роки. Я виховую доньку-інваліда з дитинства. У 2012 році, коли мені виповнилося 50 років, я вийшла на пенсію. Мій трудовий стаж становить 21 рік. На той момент мені сказали, що стажу для пенсії вистачає. Сьогодні моя пенсія становить 949 грн. Жодних доплат до пенсії я не отримую. Весь цей час я доглядала за хворою дитиною, а тепер моєї пенсії не вистачає нам на життя. Підкажіть, чи є вихід з даної ситуації. Куди мені звернутися за допомогою?
   І ще питання: у мене в трудовій книжці стоїть квадратна печатка, але пенсійний внесок сплачували. Ці роки вважаються дійсними? Чому мені їх не зараховують до стажу?
О.І., м. Маріуполь, Донецька обл.»
   Подібні ситуації ми вже описували. Станом на 2012 рік 949 грн. були відповідні розміру мінімальної пенсії та розміру прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян. На сьогодні цей мінімум зріс до 1130 грн., але деякі категорії пенсіонерів досі отримують пенсії (соціальні виплати) у розмірі 949 грн. На жаль, цей розмір, як і раніше, вважається законним і все ще виплачується окремим категоріям пенсіонерів, зокрема жінкам, які пішли на пенсію в 55 років, не чекаючи нового пенсійного віку, і жінкам, які не мають ЗО років страхового стажу.
   Щодо друку, то тут потрібно розуміти, про який період роботи йдеться. Якщо мова йде про період роботи після 2000 року, то теоретично наявний стаж можна підтвердити даними персоніфікованого обліку про сплату страхових внесків. Якщо мова йде про більш ранній період роботи, який викликає сумнів у працівників Пенсійного фонду, то за вказаний період можна взяти уточнюючу довідку безпосередньо з місця роботи.

Джерело: Як підтвердити стаж? // На пенсії . - 2016. - 15-21 листопада (№ 46). - С. 2.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41.


Немає коментарів:

Дописати коментар