Translate

середу, 28 грудня 2016 р.

Право на призначення пенсії за віком

   Мені 57 років. Мої подруги-однолітки оформляють пенсію. А мені в Пенсійному фонді відмовили, бо я не маю стажу. Так, я ніколи не працювала, але знаю, що й таким, як я, платять пенсію. Підкажіть, будь паска, де і як її оформити?*

   Право на призначення пенсії за віком особа має в разі виконання вимог, передбачених статтею 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Для цього потрібно досягнути пенсійного віку та мати не менш як 15 років страхового стажу.
   У разі відсутності у Вас страхового стажу права на призначення пенсії за віком Ви не маєте. Рекомендуємо Вам звернутися в органи праці та соціального захисту населення з приводу призначення державної соціальної допомоги, як особі, яка не має права на пенсію.

Джерело: Право на призначення пенсії за віком // Пенсійний кур'єр. - 2016. - 23 грудня (№ 51). - С. 4.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41.

Немає коментарів:

Дописати коментар