Translate

четвер, 25 жовтня 2018 р.

Якою буде моя пенсія?

    Я хотів би дізнатися, якою має бути моя пенсія за Списком №2. У 1981-1983 роках я служив в армії. З 1983-го по 2013 рік працював - на заводі, за період 2009-2013 роки зарплата була найкращою (хочу, щоб пенсію розрахували виходячи з цих даних). Мої знайомі, які пішли разом на пенсію з однаковим стажем та зарплатою, отримали різні суми пенсій.
Микола Іванович, м. Здолбунів, Рівненська обл.»
    З листа не зовсім зрозуміло, призначили вам уже пенсію чи ні. У будь-якому разі остаточну відповідь на ваше запитання можуть дати тільки в Пенсійному фонді за місцем проживання. Тільки там можуть надати точний розрахунок пенсії, спираючись на документи про стаж та заробітну плату. В даному разі слід знати не лише загальну кількість підтвердженого стажу, а й помісячний розмір заробітної плати. Причому зарплату будуть брати як мінімум за період з 1 липня 2000 року до моменту звільнення з роботи, а не тільки за 2009-2013 роки. Індивідуальний коефіцієнт зарплати за всі 13 років прорахують у Пенсійному фонді за допомогою спеціальної комп'ютерної програми. Також важливою є й дата виходу на пенсію. Різні люди не можуть піти на пенсію з абсолютно однаковими показниками, навіть якщо вони мають однаковий вік і разом працювали. Завжди знайдеться якась різниця, тому кожен випадок краще розглядати індивідуально, спираючись на конкретні факти.

Джерело: Якою буде моя пенсія? // На пенсії. - 2018. - № 40 . -  С. 2.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар