Translate

пʼятниця, 5 травня 2023 р.

Як у разі втрати документів підтвердити професійну кваліфікацію?

         Через війну багато людей, зокрема внутрішніх переселенців, втратили документи про освіту чи попередню роботу. Щоб працевлаштуватися знову, вони можуть підтвердити свою кваліфікацію.

          Про те, як підтвердити свою професійну кваліфікацію, розповіли у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

          Отже, там зазначили, що це можна зробити, звернувшись до кваліфікаційного центру.

“В таких центрах також присвоюють професійні кваліфікації на основі неформального й інформального навчання (самоосвіта). Крім того, там можна підтвердити професійну кваліфікацію, здобуту за кордоном”, – уточнили у міністерстві.

           Кваліфікаційний центр може видати сертифікат про присвоєння/підтвердження професійної кваліфікації після оцінки знань і компетентностей особи. Цей документ дасть змогу офіційно працевлаштуватися за відповідною професією.

          Для підтвердження профкваліфікації необхідно:

  • подати до кваліфікаційного центру відповідну заяву з додатками;
  • пройти співбесіду у кваліфікаційному центрі;
  • пройти у ньому процедуру оцінювання;
  • отримати сертифікат.

“Наразі затверджено 277 професійних стандартів, за якими можна підтвердити професійну кваліфікацію. Відомості про професійні стандарти можна переглянути за посиланням (Режим доступу)“, – зауважили у Мінреінтеграції.

Із переліком кваліфікаційних центрів та інформацією про них можна ознайомитися ТУТ Режим доступу

За матеріалами інформаційного порталу "Юридичний факт"

Режим доступу 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар