Який порядок розгляду звернень громадян у Чернігівській обласній державній адміністрації?
Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, посадових і службових осіб цих органів, які зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян" визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу.
Таким підрозділом у апараті Чернігівської облдержадміністрації є Відділ по роботі із зверненнями громадян.
Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В якій термін розглядається звернення?
Згідно з положеннями статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Чи можливо попередньо записатися на особистий прийом до голови облдержадміністрації?
Попередній запис на особистий прийом до голови облдержадміністрації проводиться працівниками Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
Під час попереднього запису Вам необхідно повідомити відповідальному працівнику Відділу своє прізвище, ім’я, по-батькові, адресу місця проживання, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб Ви звертались і яке було прийнято рішення, надати документи, інші матеріали (за наявності) для обрунтування Ваших пропорзицій (зауважень), заяв (клопотань), або скарг.
Де проводиться особистий прийом громадян головою облдержадміністрації?
Особистий прийом громадян проводиться головою облдержадміністрації, його заступниками у Відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації згідно із затвердженим графіком.
Немає коментарів:
Дописати коментар