Translate

середа, 26 липня 2017 р.

Чи маю я право на пенсію за вислугу років?

   Я народилася в березні 1962 року. Із серпня 1991-го працюю медичною сестрою в дитячому відділенні райлікарні. Чи маю я право на пенсію за вислугу років?

   Пунктом «е» статті 55 Закону України «Про пенсійне забезпечення» передбачено. що право на пенсію за вислугу років мають працівники охорони здоров'я після досягнення відповідного віку та за наявності спеціального стажу роботи за переліком, що затверджується в порядку, який визначає Кабінет Міністрів України.
   Право на пенсію за вислугу років незалежно від віку мають працівники охорони здоров'я, які станом на 01.04.2015 р. мали спеціальний стаж роботи на відповідних посадах не менш як 25 років або станом на 01.01.2016 р. — не менш як 25 років 6 місяців. Сьогодні пенсію за вислугу років призначають медичним працівникам, які мають спеціальний стаж роботи на відповідних посадах не менш як 26 років 6 місяців та які досягай відповідного віку.
    Відповідно до викладених у зверненні даних і, враховуючи вимоги чинного законодавства, права на пенсію за вислугу років на сьогодні Ви не маєте.
 
Джерело: Чи маю я право на пенсію за вислугу років? // Пенсійний кур'єр. - 2017. - 14 липня. - (№ 28). - С. 4.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар