⬜Вам потрібно розв’язати пенсійне питання? Зробити це можна кількома способами. Сьогодні у рубриці «Просто про складне» ми публікуємо своєрідний пенсійний навігатор, який підкаже: куди ж звернутися.
⬜Якщо пенсіонер чи людина, яка лише збирається вийти на пенсію, хоче звернутися до Фонду, зазвичай вона йде до найближчого управління. Мабуть, саме за таким принципом – територіальним, до відомства звертається найбільше громадян. І це нормальна практика, характерна не лише для Пенсійного фонду України, а й для всіх інших установ. Принцип «чим ближче до дому – тим краще» у повсякденному житті відіграє, мабуть, вирішальну роль. Саме тому Пенсійний фонд України щодня розширює сервісну мережу. І тепер окрім місцевих управлінь по всій країні з’являються пункти надання пенсійних послуг за їх межами – це робочі місця фахівців Фонду в територіальних громадах, агентських пунктах, центрах надання адміністративних послуг.
⬜А чи є різниця між тим переліком послуг, що надають у місцевих управліннях та у віддалених точках? Безперечно, є. У місцевому управлінні можна одержати відповіді на всі пенсійні запитання: чи то призначення й перерахунок пенсії, чи видача пенсійних посвідчень, чи підтвердження на комісії стажу роботи на пільгових умовах, чи інформації з Державного реєстру застрахованих осіб. Одне слово, у місцевому управлінні Пенсійного фонду про пенсіонера знають абсолютно все.
⬜У віддалених пунктах обслуговування дещо менше сервісне різноманіття: тут є можливість отримати консультацію, подати документи на оформлення чи перерахунок пенсії, замовити довідки. Проте віддалені точки мають також незаперечні плюси: пенсіонеру, який не завжди може похвалитися здоров’ям і витривалістю, не треба їхати за тридев’ять земель до найближчого управління, щоб розвʼязати елементарні пенсійні проблеми – варто звернутися до такого віддаленого пункту.
⬜Якщо ж пенсійне питання не було вирішено на місці (чи то в територіальному управлінні, чи в точці обслуговування), то відповідне звернення можна надіслати безпосередньо до Пенсійного фонду чи головного управління. Відповідь на нього, згідно із Законом України «Про звернення громадян», доведеться чекати протягом місяця.
⬜Проте не завжди для вирішення пенсійних проблем взагалі потрібно кудись їхати чи йти. Зокрема, щоб відповідати новим зразкам обслуговування Пенсійний фонд України пропонує дистанційні сервіси. Один із найзручніших – Веб-портал електронних послуг. Дедалі більше громадян сьогодні зупиняють свій допитливий погляд саме на ньому, тому що цей інструмент дає змогу пенсіонерам не виходячи з дому отримувати будь-які пенсійні послуги, а застрахованим особам – контролювати свого роботодавця.
⬜А для тих, хто звик користуватися старим добрим телефоном, завжди є можливість отримати консультацію в Контакт-центрі Пенсійного фонду України. Оператори роз’яснять пенсійне законодавство, нададуть контакти органів Фонду у вашому регіоні, підкажуть, куди звернутися для докладнішого розгляду питання.
⬜Отже, вибирайте зручний саме для вас спосіб контакту з пенсійними службами.
Джерело: Куди можна звернутися?// Пенсійний кур'єр. - 2018. - № 8. - С. 3.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41
Немає коментарів:
Дописати коментар