Translate

суботу, 3 листопада 2018 р.

Якою має бути пенсія за інвалідністю?

«Я вийшла на пенсію З січня 1992 року (інвалідність за зором). На початок жовтня 2017 року моя пенсія становила 1500 грн. У жовтні 2017 року мені не додали ані копієчки. Потім, напевно, у Пенсійному фонді щось змінилося і мені додали до пенсії 100 грн.
Міністр соціальної політики сказав, що для осіб з інвалідністю пенсія має бути 3300 грн. Надрукуйте, будь ласка, текст закону, за яким мені належить 3300 грн., щоб я могла його показати у Пенсійному фонді.
Кузіна В.В., м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл.»

 
    Про жовтневий перерахунок ми вже писали не раз. Розмір підвищення пенсії з 1 жовтня 2017 року в усіх виявився різний, а є й ті, хто взагалі залишився без підвищення. Все залежить від індивідуальних показників: від дати виходу на пенсію, від кількості стажу, розміру заробітної плати і надбавок, які встановлено до пенсії. Якщо порівняти пенсійні справи різних людей, то там завжди знайдуться численні відмінності та всілякі нюанси. Кожен випадок треба розглядати індивідуально. На сьогодні найменший розмір пенсії становить 1435 грн. При цьому розмір середньої пенсії по Україні становить близько 2500 грн.

    Що стосується слів міністра соціальної політики України Андрія Реви, то, ймовірно, почуті вами слова були вирвані з контексту його виступу. Закону, за яким вам належить отримувати пенсію в розмірі 3300 грн., на жаль, не існує. Можливо, міністр говорив про те, що в ідеалі пенсія в усіх пенсіонерів уже має бути не менше 3000 грн., однак коштів на такі пенсії для всіх у бюджеті поки що немає. А може,
в його виступі йшлося про інвалідів війни: їхня мінімальна пенсія на сьогодні справді не може бути нижчою за 3000 грн.

Джерело: Якою має бути пенсія за інвалідністю? // На пенсії. - 2018. - № 44 . -  С. 2.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар