Translate

вівторок, 13 липня 2021 р.

Коли медпрацівник має право на додаткову відпустку?

    Я працюю лікарем-стоматологому ФОП. Роботодавець запевняє, що я не маю права на додаткову відпустку за особливий характер праці. Чи законно вчиняє роботодавець, адже на попередньому місці роботи мені надавали таку відпустку?
Наталія, м. Харків 

    На жаль, у даній ситуації роботодавець не порушує закону. Право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці мають лише лікарі, які працюють у закладах і установах охорони здоров'я.

    Відповідно до ст. З ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я», заклад охорони здоров'я — це юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників.
    ФОП — це зареєстрована в установленому порядку фізична особа, що провадить підприємницьку діяльність (п. 1.3 Положення про Реєстр статистичних одиниць та формування основ вибірки сукупностей одиниць статистичних спостережень за діяльністю підприємств).
    Оскільки ФОП не є закладом охорони здоров'я, то і його працівники-стоматологи не мають права на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці.

     Джерело: Коли медпрацівник має право на додаткову відпустку? // Жінка. - 2021. - № 6. - С. 35.

Журнал знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41   

 



Немає коментарів:

Дописати коментар