Translate

вівторок, 18 жовтня 2016 р.

Якою має бути моя пенсія?

«Я вийшла на пенсію за віком 19 серпня 2001 року. Продовжую працювати лікарем-педіатром у дошкільному закладі на повну ставку.
   На 1 червня 2016року у мене було 51 рік 2 місяці і 8 днів загального трудового стажу, понад 31 рік наднормативного стажу. Основний розмір моєї пенсії - 920,56 грн. Чи правильно нарахована моя пенсія і скільки мені повинні доплачувати за наднормативний стаж?
Л. М., м. Львів»

 
   Щоб не плутати нашого читача, уточнимо, що мова йде не про загальний розмір пенсії, а про основний. Це має принципове значення. Як ми вже писали, основний розмір пенсії залежить не тільки від загальної кількості стажу, а й від розміру заробітної плати. У вас стажу дуже багато, але заробітна плата, виходить, була невисокою, тому і основний розмір пенсії нижчий від мінімального.
   Але до нього ще за законом належить, як мінімум, доплата до мінімального розміру пенсії за віком (до 1130 грн.) плюс доплата за наднормативний стаж (у, вашому випадку це має бути 26% від основного розміру пенсії, тобто від 920,56 грн., або 239,35 грн.).



Джерело: Якою має бути моя пенсія? // На пенсії. - 2016. - 11 - 17 жовтня (№ 41). - С. 3.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар