В аеропорту під час видачі багажу виявили, що наша валіза розірвана, а багаж пошкоджений. Яким повинен бути алгоритм дій пасажира в такій ситуації?
Інна Тонка, м. Одеса
У правилах авіаперевізника є умови, за яких відповідальність за пошкоджений багаж перекладається на пасажира. Наприклад, якщо збиток спричинений неналежним пакуванням. Також навряд чи компенсують подряпини валізи, пошкоджені ручки чи застібки-блискавки тощо.
Як правило, претензія пред'являється негайно після отримання багажу або протягом максимум 7 днів. Якщо багаж не прибув вашим рейсом і ви отримали його в ушкодженому стані, то можна подати письмову заяву про компенсацію протягом 21 дня після отримання багажу.
Після складання акту складається і подається авіаперевізнику претензія про відшкодування вартості багажу (форма претензії надається перевізником). Разом із претензією подаються документи, які підтверджують право вимагати компенсацію і можуть прискорити розгляд претензії: квиток або маршрут-квитанція на багаж, фіскальні чеки оплати послуг, квитанція про оплату наднормового багажу, відривний талон багажної ідентифікаційної бирки. Авіакомпанії розраховують вартість втраченого багажу (компенсацію), виходячи з норм амортизації речей.
Немає коментарів:
Дописати коментар