Translate

середа, 23 грудня 2020 р.

Хто компенсує пошкодження багажу?

   В аеропорту під час видачі багажу виявили, що наша валіза розірвана, а багаж пошкоджений. Яким повинен бути алгоритм дій пасажира в такій ситуації?
Інна Тонка, м. Одеса


   У правилах авіаперевізника є умови, за яких відповідальність за пошкоджений багаж перекладається на пасажира. Наприклад, якщо збиток спричинений неналежним пакуванням. Також навряд чи компенсують подряпини валізи, пошкоджені ручки чи застібки-блискавки тощо.
   Як правило, претензія пред'являється негайно після отримання багажу або протягом максимум 7 днів. Якщо багаж не прибув вашим рейсом і ви отримали його в ушкодженому стані, то можна подати письмову заяву про компенсацію протягом 21 дня після отримання багажу.

   У разі отримання пошкодженого багажу слід негайно знайти працівника служби розшуку багажу чи представника авіакомпанії в аеропорту та оформити акт про неналежне перевезення багажу (обов'язковий документ). Це треба зробити до виходу з контрольованої зони аеропорту, оскільки акти про пошкодження багажу, складені після виїзду пасажира з аеропорту, можуть бути відхилені авіакомпанією.
   Після складання акту складається і подається авіаперевізнику претензія про відшкодування вартості багажу (форма претензії надається перевізником). Разом із претензією подаються документи, які підтверджують право вимагати компенсацію і можуть прискорити розгляд претензії: квиток або маршрут-квитанція на багаж, фіскальні чеки оплати послуг, квитанція про оплату наднормового багажу, відривний талон багажної ідентифікаційної бирки. Авіакомпанії розраховують вартість втраченого багажу (компенсацію), виходячи з норм амортизації речей.

Джерело:  Хто компенсує пошкодження багажу? // Жінка. - 2020. - № 9. -  С. 35. 
Журнал знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

 

Немає коментарів:

Дописати коментар