Translate

четвер, 8 червня 2023 р.

Як змінити ім’я в Україні та хто має на це право?


 

                             Наразі українці мають право змінювати за власним бажанням не лише ім’я чи прізвище, а й по батькові.

                            Зробити це можна з 16 років. Змінити власне ім’я у більш ранньому віці, з 14 років теж реально, але – лише за згоди батьків чи піклувальників.

                            Обмежень щодо вибору нового імені немає, проте воно не повинно суперечити нормам правопису, містити цифри чи інші знаки.

                             Також немає і обмежень по кількості змін імені. Проте, після кожної зміни ім’я доведеться обмінювати й усі документи, що посвідчують особу: паспорт, закордонний паспорт, водійське посвідчення, пенсійний.

                             Зауважимо, що прізвище, власне ім’я та по батькові фізичної особи можуть бути змінені у разі її усиновлення, визнання усиновлення недійсним або його скасування відповідно до закону.

Підставами для відмови у зміні імені є:

  • перебування заявника під слідством, судом, адміністративним
  • наглядом;
  • наявність у заявника судимості, яку не погашено або не знято
  • в установленому законом порядку;
  • офіційне звернення правоохоронних органів іноземних держав
  • про оголошення розшуку заявника;
  • подання заявником неправдивих відомостей про себе.

За матеріалами інформаційно-юридичного сайту "Я і Закон"

Режим доступу 

Немає коментарів:

Дописати коментар