В Україні запрацював онлайн-сервіс претензійного повернення залізничних квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або недоступне).
Про це повідомляє Укрзалізниця.
Так, тепер для оформлення претензійного повернення квитків не обовʼязково заповнювати паперову заяву – достатньо оформити електронну версію заяви.
Для цього необхідно:
- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
- обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпису;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, але тепер ви можете оформити її з будь-якої точки світу, якщо у вас є доступ до інтернету та можливість підписати документ за допомогою Дія.Підпису.
Претензійне повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:
- не використав квиток через хворобу чи нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертає групове замовлення (повністю або частково);
- повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
“Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше”, – додають в Укрзалізниці.
За матеріалами інформаційного порталу "Юридичний факт"
Режим доступуБажаєте першими отримувати найактуальніші новини?
Натисніть "стати прихильником"
Немає коментарів:
Дописати коментар