Translate

середа, 14 лютого 2024 р.

Чи можна повернути залізничний квиток?


                    В Україні запрацював онлайн-сервіс претензійного повернення залізничних квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або недоступне).

                   Про це повідомляє Укрзалізниця.

                   Так, тепер для оформлення претензійного повернення квитків не обовʼязково заповнювати паперову заяву – достатньо оформити електронну версію заяви.

Для цього необхідно:

  • перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
  • обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою Дія.Підпису;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

                  Час розгляду заяви залишається незмінним, але тепер ви можете оформити її з будь-якої точки світу, якщо у вас є доступ до інтернету та можливість підписати документ за допомогою Дія.Підпису.

                 Претензійне повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:

  • не використав квиток через хворобу чи нещасний випадок і повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

“Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше”, – додають в Укрзалізниці.

За матеріалами інформаційного порталу "Юридичний факт"

Режим доступу

Бажаєте першими отримувати найактуальніші новини? 

Натисніть "стати прихильником"

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар