Translate

понеділок, 29 січня 2018 р.

Як збільшити пенсію?

    «Мені 60 років. Пенсія мені була призначена в 50 років як матері дитини-інваліда. Стаж у мене - трохи більше 24 років, бо я не могла одночасно працювати і доглядати за сином. Моя пенсія після надбавок склала всього 1500 гривень. Я зверталася на урядову «гарячу лінію», а відповідь чомусь отримала з Слов'янського соцзабезу. Відповіли, що мало стажу, тому пенсія невелика. Як її збільшити?
Фоменко О. В., м. Краматорськ, Донецька обл.»

    З листа ми не можемо зрозуміти всіх обставин справи, а можемо лише припускати, як склалися обставини. Деякі дані, які нам не відомі, можуть відігравати суттєву роль. Наприклад, скільки років було синові і де саме ви оформляли свою пенсію, якого вона виду? Все це в деякій мірі мас значення.
    Як ми вважаємо, пенсія вам була призначена в Пенсійному фонді міста Краматорська. Після того як ви зателефонували неурядову «гарячу лінію», ваше звернення могло бути перенаправлене до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, яке зараз знаходиться в місті Слов'янську. Звідти ви і могли отримати відповіді.
    Можливо, ви претендували на те, щоб до стажу вам зарахували період догляду за дитиною-інвалідом, але законних підстав в певні періоди часу для цього не було. Якщо ваше запитання побувало, вже і на обласному рівні, і на рівні Кабінету Міністрів, то навряд чи можна щось змінити. Хіба що намагатися відстояти свої права в судовому порядку.


Джерело:  Як збільшити пенсію?// На пенсії. - 2018. - № 1. -  С. 2. 
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41


Немає коментарів:

Дописати коментар