Translate

середа, 5 жовтня 2016 р.

Чи буде призначено моїй дружині надбавку до пенсії за моє донорство після моєї смерті?

   Я почесний донор України. Маю відповідну надбавку до пенсії. Чи буде призначено моїй дружині надбавку до пенсії за моє донорство після моєї смерті?
   Чинним законодавством передбачено встановлення до пенсії осіб, які мають статус Почесного донора України, надбавки в розмірі 10% від затвердженого прожиткового мінімуму на Одну особу в розрахунку на місяць.
   Встановлення такої надбавки до пенсії членам сім'ї почесного донора чинним законодавством не передбачено.

Джерело: Чи буде призначено моїй дружині надбавку до пенсії за моє донорство після моєї смерті? // Пенсійний кур'єр. - 2016. - 23 вересня (№ 38). - С. 4.

Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар