Translate

неділю, 6 жовтня 2019 р.

Право на надбавку за вислугу років

     Інженер з охорони праці працює в закладі охорони здоров'я, який є державною установою. Стаж його роботи — більш як 20 років. Чи має він право на отримання надбавки за вислугу років?
О. Тищенко, Житомирська обл.


    Відповідь. Порядок виплати надбавки за вислугу років медичним та фармацевтичним працівникам державних та комунальних закладів охорони здоров'я затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 р. № 1418 (далі — Порядок).
    Чинність Порядку поширюється на медичних і фармацевтичних працівників, які працюють на зазначених п. З Порядку посадах у будь-яких державних та комунальних установах, закладах, організаціях незалежно від підпорядкування й умови оплати праці яких визначаються відповідно до умов оплати праці працівників державних та комунальних закладів охорони здоров'я, крім посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби України.
    Перелік посад працівників державних та комунальних закладів охорони здоров'я, які мають право на надбавку за вислугу років, визначений п. З Порядку. Це керівники закладів охорони здоров'я, їхні заступники з числа лікарів, заступники головного лікаря з медсестринства, керівники структурних підрозділів з числа лікарів, головні медичні сестри, лікарі усіх спеціальностей, професіонали з вищою немедичною освітою, допущені до медичної діяльності в закладах охорони здоров'я, керівники фармацевтичних (аптечних) закладів, їхні заступники, керівники структурних підрозділів з числа провізорів і фармацевтів, провізори усіх спеціальностей, фахівці з базовою вищою та неповною вищою медичною і фармацевтичною освітою всіх спеціальностей та помічники ентомолога.
    Інших підстав для виплати надбавки за вислугу років працівникам закладів охорони здоров'я законодавством не передбачено.

Джерело: Право на надбавку за вислугу років // Праця та зарплата. - 2019. - № 7. - С. 9.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар