Translate

суботу, 2 жовтня 2021 р.

Успішна справа Чернігівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Поділ майна подружжя

   До Чернігівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги звернулась особа з інвалідністю, з питанням поділу майна подружжя.
    Адвокат здійснив представництво інтересів клієнта та взяв участь в судових засіданнях.
    Заявник звернувся до суду з позовом до відповідача про поділ спільного майна подружжя, а саме депозитного  рахунку, який був оформлений в період шлюбу.
    Відповідно до ч. 2 ст. 355 Цивільного кодексу України, майно може належати особам на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності.
    Згідно ч. 3 ст. 368  Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ), майно, набуте подружжям за час шлюбу, є їхньою спільною сумісною власністю, якщо інше не встановлено договором  або законом.     Спільною сумісною власністю подружжя, що підлягає поділу (статті 60, 69 Сімейного кодексу України, ч. 3 ст. 368 ЦКУ), відповідно до частин 2,3 ст. 325 ЦКУ можуть бути будь-які види майна, за винятком тих, які згідно із законом не можуть їм належати (виключені з цивільного обороті), незалежно від того, на ім’я кого з подружжя вони були придбані чи внесені грошовими коштами, якщо інше не встановлено шлюбним договором чи законом.  
Адвокат прийняла участь у судових засіданнях.
В судових засіданнях було з’ясовано, що Відповідач в період шлюбу на підставі Договору №ХХХХХХ на вклад «Мій депозит» на ім`я фізичної особи (з поповненням та капіталізацією» від 17 лютого 2017 року відкрила депозитний рахунок на своє ім’я на загальну суму 1400 доларів США, що за курсом НБУ на момент подачі позову до суду еквівалентне 37 478 грн. 00 коп.
Представник відповідача не заперечувала факту використання коштів відповідачем, а заперечувала проти задоволення позову лише з підстав пропуску строку звернення до суду.
     26 січня 2021 року Деснянський районний суд м. Чернігова  вирішив позовну заяву задовольнити:
    • визнати спільною сумісною власністю подружжя грошові кошти в сумі 1400 доларів США, які були розміщені на ім`я відповідача на підставі Договору №ХХХХХХ на вклад «Мій депозит» на ім`я фізичної особи (з поповненням та капіталізацією» від 17 лютого 2017 року;
  • стягнути з відповідача на користь позивача компенсацію частки грошових коштів за Договором №ХХХХХХ на вклад «Мій депозит» на ім`я фізичної особи (з поповненням та капіталізацією» від 17 лютого 2017 року в розмірі 18739 грн. 00 коп.

Нагадуємо, що для отримання юридичної допомоги можна звернутися за адресою: м. Чернігів, пр-кт Миру, 49-а, тел: (0462) 77-51-68.
Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

Немає коментарів:

Дописати коментар