Чи потрібно при зверненні за призначенням пенсії по інвалідності вимагати оригінал трудової книжки?
До заяви про призначання пенсії по інвалідності додаються документи про стаж, визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 (зокрема, трудова книжка, довідки про періоди роботи тощо). За період роботи, починаючи з 01 січня 2004 року, страховий стаж підтверджується довідкою з бази даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Документи про стаж, вік та заробітну плату подаються тільки в оригіналах. Якщо підтвердженням страхового стажу є трудова книжка, надається її копія, завірена адміністрацією підприємства, установи, організації за місцем останньої роботи або органом, що призначає пенсію.
Тобто до заяви про призначення пенсії до органу Пенсійного фонду України надається оригінал документа про стаж (зокрема - трудова книжка) та копія з неї, завірена адміністрацією підприємства, установи, організації за місцем останньої роботи.
При цьому копія трудової книжки може бути завірена органом, що призначає пенсію.
Джерело: Перелік документів, які надаються для призначення пенсії по інвалідності // Вісник Пенсійного фонду України. - 2017. - № 11. - С. 37.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41
Немає коментарів:
Дописати коментар