Translate

середу, 6 грудня 2017 р.

Чи можна отримувати пенсію з доставкою додому?

    Я маю інвалідність І групи, внутрішньо переміщена особа. Раніше я могла отримувати пенсію лише після відкриття рахунку в Ощадбанку. А зараз, як я чула, можу отримувати пенсію з доставкою додому. Мені важко ходити і такий варіант був би для мене дуже вигідний. Чи правда це?


   Так, дійсно, починаючи з 16.09.2017, Ви можете отримувати пенсію з доставкою додому за місцем Вашого фактичного проживання/перебування. Таку послугу надає ПАТ «Укрпошта» на підставі Вашої письмової заяви відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 689.
   До речі, така можливість надається також особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійної сторонньої допомоги.
   Ви маєте подати, окрім письмової заяви про переведення пенсії з доставкою додому, довідку про встановлення І групи інвалідності, якщо такий документ відсутній у Вашій пенсійній справі.
   У разі, якщо Ви не можете звернутись особисто до органу Пенсійного фонду, структурним підрозділом Фонду буде організовано виїзд спеціаліста за Вашою домашньою адресою для отримання письмової заяви, яку Ви маєте підписати особисто.

Джерело:  Чи можна отримувати пенсію з доставкою додому? // Пенсійний кур'єр. - 2017. - № 48. -  С. 4. 
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41

Немає коментарів:

Дописати коментар