Народні депутати Володимир Мороз та Валерій Гнатенко подали до Верховної Ради законопроєкт “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших законодавчих актів щодо заборони розміщення в рекламі ненормативної лексики”.
У пояснювальній записці до документа зазначається, що якщо надмірне вживання ненормативної лексики останнім часом є огріхом війни та формою передачі емоцій, то використання “нецензурщини” в рекламі є неприпустимим, адже реклама є способом обізнаності широкого кола споживачів з інформацію про товари та послуги.
Тому нардепи цим законопроєктом пропонують встановити заборону на використання в рекламі інформації, що містить:
- лайливі, вульгарні, нецензурні або інші ненормативні слова, мовні звороти та вислови;
- слова, мовні звороти та вислови, схожі до ступеня змішування з нецензурним.
Відповідними змінами до КУпАП вони хочуть встановити відповідальність за порушення такої заборони з застосуванням адміністративного стягнення у вигляді штрафу:
- для громадян – від 50 до 70 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- для посадових осіб, рекламодавця та/або розповсюджувача реклами – від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі ухвалення даного законопроєкту як закону він набуде чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
За матеріалами інформаційного порталу "Юридичний факт"
Бажаєте першими отримувати найактуальніші новини?
Натисніть "стати прихильником"
Немає коментарів:
Дописати коментар