Translate

неділя, 2 червня 2024 р.

За “нецензурщину” у рекламі пропонують штрафувати


               Народні депутати Володимир Мороз та Валерій Гнатенко подали до Верховної Ради законопроєкт “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших законодавчих актів щодо заборони розміщення в рекламі ненормативної лексики”. 

               У  пояснювальній записці до документа зазначається, що якщо надмірне вживання ненормативної лексики останнім часом є огріхом війни та формою передачі емоцій, то використання “нецензурщини” в рекламі є неприпустимим, адже реклама є способом обізнаності широкого кола споживачів з інформацію про товари та послуги.

               Тому нардепи цим законопроєктом пропонують встановити заборону на використання в рекламі інформації, що містить:

  • лайливі, вульгарні, нецензурні або інші ненормативні слова, мовні звороти та вислови;
  • слова, мовні звороти та вислови, схожі до ступеня змішування з нецензурним.

              Відповідними змінами до КУпАП вони хочуть встановити відповідальність за порушення такої заборони з застосуванням адміністративного стягнення у вигляді штрафу:

  • для громадян – від 50 до 70 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
  • для посадових осіб, рекламодавця та/або розповсюджувача реклами – від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У разі ухвалення даного законопроєкту як закону він набуде чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

За матеріалами інформаційного порталу "Юридичний факт"

Режим доступу

Бажаєте першими отримувати найактуальніші новини? 

Натисніть "стати прихильником" 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар