У розробці візитки використовується фірмовий стиль компанії і логотип. Такі візитки зазвичай мають строгий дизайн.
Стандартна ділова візитка – це прямокутний шматок щільного паперу розміром 5 х 9 cм. Для жінок або чоловіків – непосадових осіб можуть виготовлятися візитки 4 х 8 см. Менеджери вищої ланки можуть дозволити собі візитки розміром 6 х 9 см або 6 х 10 см. Євростандарт візитки – 5,5 х 8,5 см.
Візитки державних чиновників мають деякі своєрідні відмінності. На них необов'язково вказувати адресу, а замість логотипу наносять герб і прапор. Відсутність адреси на інших ділових візитках неприпустима.
НОРМИ ДІЛОВОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЕТИКЕТУ ДИКТУЮТЬ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ВІЗИТОК ТАКІ ПРАВИЛА:Стандартна ділова візитка – це прямокутний шматок щільного паперу розміром 5 х 9 cм. Для жінок або чоловіків – непосадових осіб можуть виготовлятися візитки 4 х 8 см. Менеджери вищої ланки можуть дозволити собі візитки розміром 6 х 9 см або 6 х 10 см. Євростандарт візитки – 5,5 х 8,5 см.
Візитки державних чиновників мають деякі своєрідні відмінності. На них необов'язково вказувати адресу, а замість логотипу наносять герб і прапор. Відсутність адреси на інших ділових візитках неприпустима.
▪️ текст повинен бути написаний темними буквами на світлому тлі або світлими літерами на темному тлі;
▪️ стиль візиток має бути строгим, шрифт простим і легким для читання, але не каліграфічним;
▪️ важливо приділити увагу паперу, він повинен бути відмінної якості, злегка тонованим або мати сатиновану поверхню;
▪️ зворотний бік візитки має бути обов'язково чистим, щоб людина могла залишати на ній позначки і записи;
▪️ якщо власник візитки співпрацює з іноземними партнерами, то мусить мати також комплект візиток англійською мовою.
НЕ ВІДПОВІДАЄ НОРМАМ ДІЛОВОГО ЕТИКЕТУ ТАКЕ ВИКОРИСТАННЯ ВІЗИТНОЇ КАРТКИ:
▪️ перелічування численної кількості регалій її власника (навіть якщо людина є дійсним членом кількох всесвітньо відомих академій);
▪️ зображення гербів та інших символів влади, якщо до цієї влади персона жодного відношення не має;
▪️ розміщення на візитці водоспадів, пейзажів, фотографії улюбленого кота (на ділових партнерів це може справити неоднозначне враження);
▪️ замовлення візитки з власною фотокарткою, яка там не передбачена в принципі;
▪️ оформлення золотим або срібним тисненням імені, прізвища або регалій (це свідчить про пихатість або просто поганий смак);
▪️ використання двосторонніх візиток, де одна сторона надрукована українською мовою, а друга – англійською, вважається ознакою поганого тону й економії грошей.
Про історію, стилістику оформлення, правила й етикет вручення візиток читайте в «Вісник Пенсійного фонду України». - 2019. - № 11 (206). - С. 47-49
Журнал знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41
Немає коментарів:
Дописати коментар