Translate

понеділок, 16 лютого 2015 р.

Важливо знати: Як діяти споживачеві, коли житлово-комунальні послуги не відповідають встановленим вимогам?


   Споживач житлово-комунальних послуг має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості.
   В Управлінні економіки систем життєзабезпечення Мінрегіону роз’яснюють - законодавство України визначає, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.
   У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
   Порядок оформлення претензій споживачів до виконавців встановлено статтею 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Режим доступу

Немає коментарів:

Дописати коментар