Згідно з частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач у порядку і в строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
1) розірвання договору й повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) заміни товару на такий самий або аналогічний із наявних у продавця (виробника).
Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний термін, — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, із позначкою про дату продажу (частина одинадцята етапі 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Отже, Ви маєте право пред'явити одну з вимог, передбачених у частині першій етапі 8 Закону України «Про захист прав споживачів», а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену цією частиною статті 8.
Джерело: Як повернути товар в інтернет-магазин? // Пенсійний кур'єр. - 2020. - № 44. - С. 4.
Газета знаходиться у відділі документів із гуманітарних наук ЧОУНБ ім. В. Г. Короленка за адресою просп. Миру, 41
Немає коментарів:
Дописати коментар